Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Untuk makluman, pihak sekolah hendaklah melaporkan semua aduan berkaitan permasalahan 1BestariNet ke meja bantuan 1BestariNet untuk tujuan tindakan dan rekod pihak yang bertanggungjawab. Laporan boleh dibuat melalui beberapa cara iaitu:
1. Telefon kepada meja bantuan 1BestariNet di talian 018-799 8787
2. Emel aduan ke moesupport@ytlcomms.my
3. Mengisi maklumat aduan di portal https://1bnselfcare.yes.my.
Id dan kata laluan boleh didapati pada emel terdahulu yang telah dihantar ke emel 1BestariNet sekolah
Jika pihak sekolah tidak dapat menghubungi salah satu cara di atas, aduan boleh dihantar secara terus melalui emel ke pmo.operasi@1bestarinet.yes.my atau menghubungi pegawai PMO untuk bantuan.
1. Connectivity dan Content Filtering:
a. Nombor Telefon : 018-7997917 / 018-7997901 / 018-7997905 / 018-7997904
b. SMS : 019-2896605 / 019-2239302 / 019-2239261 / 019-2239245
2. VLE
a. Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997900
b. SMS : 010-4016605 / 010-4006605
3. Dongle
a. Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997902
b. SMS : 010-4016605 / 019-2426605
4. 1BRIS
a. Nombor Telefon : 018-7997915 / 018-7997906
b. SMS : 019-3596605 / 019-2836605
Segala kerjasama daripada pihak sekolah didahului dengan ucapan terima kasih.
Sekian.
No comments:
Post a Comment